Interhome tilfredshedsgaranti

Nyt og eksklusivt hos Interhome: Din tilfredshedsgaranti!

Vi ønsker at du skal være tilfreds! Vi ønsker at du skal kunne være sikker på, at din feriebolig er præcis som beskrevet på Interhomes hjemmeside. Det garanterer vi, og ellers får du dine penge tilbage.

Takket være Interhomes tilfredshedsgaranti, kan du automatisk være sikker på, at når du ankommer til din feriebolig, så er du automatisk forsikret mod uventede overraskelser uden at det koster noget. Vi tilbagebetaler op til 5.000 € af lejeprisen hvis der er nogle uforudsete og væsentlige mangler i din feriebolig. Hurtig og uden problemer.

De vigtigste punkter i Interhomes tilfredshedsgaranti:

  • Tilbagebetalingsgaranti op til maksimalt 5.000 €.
  • Forsikringsdækningen gælder fra bookingtidspunktet og afsluttes en dag (24 timer) efter overtagelsen af ferielejligheden eller feriehuset.
  • Væsentlige mangler er mangler som gør det umuligt for den forsikrede at opholde sig i boligen under normale omstændigheder, eller mangel på specifikke faciliteter, som det kan bevises var afgørende for valget af feriebolig.

Du skal informere om enhver mangelfuldhed ved ejendommen som du har bestilt indenfor 24 timer efter du har overtaget lejemålet ved at ringe til + 41 44 283 32 22. Allianz Service Center er åben på hverdage mandag til fredag mellem kl. 8 – 18. Udenfor åbningstid samt på helligdage og 24.12 samt 31.12. skal du ringe næste gang servicecenteret er åbent.

De gældende forsikringsregler kan findes her.
Denne forsikring er gældende for alle bookinger fra 1. maj 2017.

Allianz Travel Insurance